Trening siłowy

Jarosław Wiśniowski - Masażysta - Trener personalny - Kraków

 

Trening siłowy jako jeden z filarów treningu zdrowotnego.

Chcesz ćwiczyć a nie wiesz jak zacząć? Zapisz się na darmową konsultację!

Konsultacja trenerska +
wstępny trening – 0 zł

NA BEZPŁATNEJ KONSULTACJI :
– dowiesz się jaki rodzaj treningu jest dla Ciebie najlepszy,
– dowiesz się jak w najkrótszym czasie osiągnąć zamierzony cel,
– dowiesz się jaki system odżywiania jest dla Ciebie najlepszy.


Korzyści z trenowania siłowo:

Przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej:
Wzrost masy mięśniowej ma ogromny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej. Naukowo udowodniono, że każdy dodatkowy kilogram tkanki mięśniowej powoduje znaczący wzrost przemiany materii. Jest to niezwykle ważne jeżeli za cel stawiamy sobie utratę wagi.

Zapobiega chorobom serca:
Systematycznie wykonywany trening siłowy prowadzi do poprawy ogólnej kondycji fizycznej i pomaga wzmocnić mięsień sercowy, uodparniając go tym samym na codzienne stresy. American Heart Association (AHA) proponuje trening siłowy jako sposób na zmniejszenie ryzyka chorób serca.

Poprawia samopoczucie:
Jak każdy rodzaj treningu – trening siłowy stymuluje nasz organizm do produkcji hormonów szczęścia – endorfin. Statystyki pokazują, że osoby aktywne czerpią więcej radości i są bardziej zadowolone z życia. Dodatkowo wraz z procesem kształtowania sylwetki zyskujemy pewności siebie, co w znacznym stopniu wpływa na poprawę relacji międzyludzkich.

Zmniejsza ryzyko kontuzji:
Trening siłowy nie tylko wzmacnia nasze mięśnie, ale także kości i więzadła.

Obniża poziom złego cholesterolu (LDL):
Natomiast podnosi poziom tego dobrego (HDL) – przez co obniża się się ryzyko chorób związanych z układem krwionośnym.

Reguluje poziom cukru we krwi:
Co roku notuje się zwiększoną liczbę zachorowań na cukrzycę typu 2. Badania pokazuję, że wprowadzenie zmian w stylu życia mają ogromny wpływ na ustabilizowanie się poziomu cukru we krwi. Kontrola odżywiania i wprowadzenie treningu siłowo-wytrzymałościowego przynosi niesamowite efekty. Dowiedziono, że już 16 tygodni treningu siłowego powoduje znaczną poprawę w kontroli poziomu cukru przy porównywalnej metodzie farmakologicznej leczenia cukrzycy.

Opóźnia procesy starzenia:
Każdy wraz z wiekiem narażony jest na spowolnienie metabolizmu i zanik mięśni. Trening siłowy w znacznym stopniu spowalnia ten proces. Pozwala utrzymać sprawność fizyczną na wysokim poziomie oraz zmniejsza ryzyka powstania chorób związanych ze starzeniem się.

 

REZERWUJ TERMIN   POWRÓT

TRENINGI:
TRENING MEDYCZNY REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ TRENING FUNKCJONALNY

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
MASAŻE TERAPEUTYCZNE   MASAŻE HOLISTYCZNE   MASAŻE ANTYCELLULITOWE